Fotosessie twee broers in het Panbos │ fotograaf in Leiden, Zuid-Holland

Deze twee broers zijn de zoons van mijn collega. De jongens waren in het begin een beetje onwennig. Als ik een foto wilde nemen, doken ze snel weg of draaiden ze zich om. Toen besloot ik om het spelletje: “Linda zegt..” te spelen waarbij ze alleen iets op moesten volgen (hinkelen, springen, etc.) als ik daar “Linda zegt…” voor zei. Achteraf hoorde ik van hun moeder dat ze direct zag dat hierdoor het ijs werd gebroken.

Het was ook nog eens een eer om te horen dat, toen hun moeder het later over mij had, de jongens zeiden: “Heb je het over ‘onze’ Linda?” Lief he?

Groetjes,

Linda van Kooperen
Kleine Spruit Fotografie

Kleine-Spruit-Fotografie-broers-panbos-fotograaf-Leiden-lol

Kleine-Spruit-Fotografie-broers-panbos-fotograaf-Leiden

Kleine-Spruit-Fotografie-broers-panbos-fotograaf-Leiden-zwartwit-boom

 

│ Zwangerschapsfotografie │ Newbornfotografie │ Babyfotografie │ Kinderfotografie │
│Gezinsfotografie │ Familiefotografie │ Portretfotografie │ Leiden │