Gezinsfotoshoot in Park Cronesteyn │ laatste fotosessie van het jaar │ wintershoot, kind, familie, buiten, fotosessie, fotograaf, Leiden, Zuid-Holland

In december had ik mijn laatste buitenfotosessie van het jaar. Hij stond eigenlijk al in oktober gepland, maar we hebben hem een keer door ziekte en door slecht weer moeten verplaatsen. En toen kwamen we in december uit… Het was bikkelen voor dit gezin, maar ze klaagden niet over de kou (ik was blij dat ik mijn dikke jas aan mocht houden en mijn sneeuwboots aan had). Naast dat het erg leuk was om ook in de koudere maanden naar buiten te gaan voor een fotosessie, was het ook leuk dat Sophie bij mijn oudste zoon Brett in de klas zit. Toen de fotosessie geboekt werd, had ik het nog niet eens door, totdat Sophie haar moeder van tevoren over de mail zei wie ze was. Bedankt voor jullie vertrouwen in mij!

Groetjes,

Linda van Kooperen
Kleine Spruit Fotografie

 
   


 

│ Zwangerschapsfotografie │ Newbornfotografie │ Babyfotografie │ Kinderfotografie │
│ Lifestylefotografie │Gezinsfotografie │ Familiefotografie │ Portretfotografie │ Leiden │

